عود بیماری کلیه به راحتی استروئید دوز کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا عود بیماری کلیوی در کاهش دوز استروئیدعود بیماری کلیه به راحتی استروئید دوز کاهش

کلیه عود بیماری به راحتی با کاهش استروئیدها دوز به تازگی، من فهرست بسیاری از سوابق پزشکی و برخورد یک پدیده: بسیاری از بیماران با سقوط بیماری کلیه زمانی که استروئید هستند امتناع از 3 یا 4 قرص. چرا؟ چه باید کرد؟

برای پیدا کردن جواب، من مدیر جیا، که به من می گوید که این با اصل عمل از استروئید همراه مشورت کنید.

اثر استروئید ضد التهابی است. از نقطه طب غربی، آسیب کلیوی توسط واکنش های التهابی ناشی از این آسیب شامل افزایش نفوذپذیری سلول های کلیوی، که منجر به فیلتر پروتئین. بنابراین، در طب غربی، استروئید اغلب برای درمان بیماری کلیه در پروتئینوری خاص استفاده می شود.

روش مورد استفاده استروئید

استفاده از استروئید است که به اندازه کافی و سپس کاهش دوز به تدریج. پزشکان مختلف استفاده از روش های مختلف کاهش است، اما اصل کلی این است که هر بار یکی در ده از کل دوز زمان آخرین را کاهش می دهد، و هر دوز باید حداقل 2-3 هفته حفظ کند. هنگامی که آن را در زیر 3 جداول قطره، شما باید حداقل یک ماه حفظ کند.

چرا عود بیماری کلیوی در کاهش دوز استروئید؟

این باید به مکانیسم عمل از استروئید معرفی شده است. تابع اصلی استروئیدها ضد التهابی است، و اثر آن سریع و به ویژه برای التهاب گلومرولی آشکار است. با این حال، کاهش دوز استروئید قادر به مهار واکنش های التهابی است.

چه باید کرد زمانی که عود بیماری کلیوی؟

ساده ترین روش برای کاهش دوز خود را دوباره قبل از عود دوز. برای مثال، اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است 3 قرص تکرار، 4 عدد قرص باید کاهش دهد. اگر عود است با توجه به سرد، دوز ممکن است نیاز به بیشتر افزایش یافته است.

علاوه بر این، بیماران نیز ممکن است طب چینی استفاده کنید. اصل طب چینی است برای حذف سموم از بدن، لایروبی کانال، از بین بردن حالت سکون خون و خوراک. به عنوان مثال حذف کمپلکسهای ایمنی، بهبود شرایط ایسکمیک و بدون اکسیژن کلیوی، و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

اگر شما از عود بیماری کلیوی رنج می برند، شما می توانید کمک به دکتر آنلاین بپرسید و سازماندهی برنامه درمانی موثر است.





:: برچسب‌ها: parenquimatosa دو طرفه کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: